Wednesday, January 27, 2010

CSI: MIAMI MARVELOUS


The series follows a South Florida forensics team headed by Horatio Caine. Against a backdrop of simmering ethnic and cultural tensions, Caine's team probes cases similar to those of their Las Vegas counterparts.
http://en.wikipedia.org/wiki/CSI:_Miami

Ok kali ni nak citer tentang drama siri kegemaran ku pula...CSI: Miami.. aku ni biasa la suka sangat nonton drama ala2 penyiasatan ni...bukan apa ia boleh membuat kan otak ku sentiasa berfikir...Cayalah!!


Satu lagi yang aku suka dalam citer ni watak utama nya yang di namakan Mr.H atau Horatio Caine...memang tenang giler walaupun keadaan tengah gawat dia cool jer...itu yg membuat kan aku lebih admire dengan laknon beliau...tahniah !!

Kadang-kadang bila aku nonton drama bersiri ni aku teringat dengan keadaan kita di Malaysia ni...kalau la kita mempunyai kepakaran dan alatan canggih untuk menyiasat seperti dalam drama tersebut sure semua masalah jenayah dapat diselesaikan kurang dari seminggu...

Tapi itu semua hanyalah andaian ku saja...walau bagai mana pun...aku sedar ini semua lakonan belaka dan sekadar untuk tatapan hiburan sekeluarga...Cayalah...!!

No comments: