Thursday, February 9, 2012

NEW GADGET AGAIN

icloud ipad
Assalamualaikum...

Hari ni nak citer gadget baru lagi. Hujung tahun lepas dah beli MyTab...itu kira hadiah anniversary untuk kami berdua...So hari ni Encik Suami beli ipad pula. Hadiah untuk apa pula kali ni yer...tapi tadi masa borak2 kosong Encik Suami kata ini untuk kami berdua juga...bukan apa senang kalau aku nak layan FB kat mana2 nanti..katanya la...

Tapi aku kan ada MyTab...so aku rasa ipad ni better untuk Hubby la. So kalau ada masa kita tukar la gadget yer sayang hehehehe...ayat pancing tu :-)

Memang teknologi banyak membantu kita dalam menyelesaikan kerja2 harian...dan ia ia juga membantu dari mengisi masa BOSAN aku ni. Maklum lah aku ni memang selalu jer sunyi...bosan tu memang lagi la selalu...so MyTab dan ipad ni membantu aku berinteraksi dengan lebih dekat dengan kawan2 cyber aku. Aku suka sangat :-)

Tapi kan ayat suami aku yg paling aku touching tadi..."Abang, kalau boleh nak fulfill kan semua permintaan ayang, yg penting ayang bahagia..." Masya Allah sweetnya...terima kasih Allah di atas kurniaan Mu yang sangat besar untuk diri ku yg serba KEKURANGAN ini.

Ya Allah walau secanggih mana pun teknologi yg ada...itu sekadar membantu memudahkan interaksi kami berdua...yg paling utama untuk kami adalah persefahaman...moga 6 thn bersama akan lebih mengeratkan kami dan menyatukan hati kami hingga ke Syurga AMIN....

No comments: