Sunday, January 25, 2015

TAMBAH SETAHUN LAGI

Assalamualaikum WBK ....

Alhamdulillah kini umur ku bertambah setahun lagi. Tapi in reality secara jujurnya aku masih rasa macam sweet 17 hahahaha ... perasan la pulak kan hahahaha .... Jangan mareeee :P

Ok la bila umur dah meningkat so kematangan pun kena la selaras dengan umur kan ... tp jiwa tetap muda la kan hehehehe ...

Lagi 3 thn aku akan melangkah ke 4 series. Subhanallah sempatkah aku untuk melangkah ke umur itu ??? Hanya Allah yang tahu jawapannya ...

Namun yang paling utama amal ibadah ku kena la lebih ditingkatkan. Semoga Allah permudahkan perjalanan hidup ku, limpahkan rezeki yg halal untuk ku dan suami serta sentiasa melindungi aku dan suami dari bahaya dan umpatan nista manusia Ammiiin Ya Rabb ...

Ok la aku nak story sikit pasal celebrate my birthday ... Special TQ to my lover, my hubby and also my soul ... TQ sayang for the surprise ... I love it so much ...

Sehari sebelum my birthday hubby ajak kami (me and in laws family) having dinner kat House of Murtabak di Bertam. It was awesome ... memang sedap ... Macam2 menu ada tau. My hubby pilih murtabak daging double siap letak cheese tu Uolllss!!!

Jom kita layan pic ok :)

20 January at Al- Harraz House of Murtabak Bertam Kepala Batas

al-harraz house of murtabak

murtabak daging bercheese 

nasi lemak awesome

me, hubby, mother in law dan adik2

kami berdua

we are family
 21 January at Swensen's Juru

menu hubby 

my menu

teh o ais

my darling

birthday girl

myself with the dessert 

sedap gilerrrr ...

On the actual day my hubby buat surprise, dia bawa aku ke Swensen's di Juru. It so sweet ... so lovely and its so touching. Alhamdulillah dalam kekurangan kami Allah titipkan rasa kasih dan sayang yang tak bertepi ... Syukran .. Syukran ... Syukran Ya Rabb ...

Kebetulan pula desert yg hubby pesan tu we all request last dining, tak sangka pula kita orang yg dessert tu ada letak candle ... so touching ... mana taknya hubby suruh aku blew the candle hehehe ... macam sweet 17 betul masa tu hehehehe ....

By the way ... aku sangat2 bersyukur pada Allah kerana di anugerahkan seorang suami yg sangat2 sayang dan cintakan aku seadanya ... sesungguhnya dia adalah anugerah yg terindah buat ku ...
Teringat kata arwah mama dulu ...

"Mama yakin Im adalah yang terbaik buat Cheq ..."

Ammiinn ... kata2 mama dimakbulkan Allah ...

Walaupun ada kekurangan di sana sini itulah namanya manusia ... tidak pernah sempurna ... auk juga macam tu ... sehingga kini aku masih tak mampu memberi apa yg kami berdua impikan dan aku masih juga belum mampu menjadi isteri yg terbaik buat diri nya ...

Semoga Allah terus melimpahkan rahmat dan hidayah buat kami aku dan suami ku ... In Shaa Allah ... Ammiin .. Ammiin ... Ammiin ... Ya Rabb ....

Wassalam ....


No comments: