Monday, September 10, 2012

BERDUET DENGAN SUAMI TERCINTA

lagu uji rashid dgn hail amir tu :)

tengah berduet ni :)
Assalamualaikum...

Rasanya belum terlewat untuk aku mengucapkan Selamat Hari Raya kepada semua rakan2 di BLOG aku yg comeiii ni...Maaf Zahir Batin tau korang :)

Hari Sabtu, malam Ahad baru ni kampung cik abang aku mengadakan Malam Mesra Aidilfitri Cawangan Paya Tok Akil Tasek Gelugor. Memang meriah...macam2 menu ada tu...sampai tak larat la nak makan..Maklum lah open kampung la katakan...bukan open house tau :)

So masa lepas cabutan bertuah tu, tiba2 nama suami ku di sebut oleh pengacara majlis malam tu, aku ingat kan kenapa rupanya minta suami ku menyumbang sebuah lagu raya...apa lagi pucat kesi la muka suami aku dibuatnya...

Aku pun terana seketika...maklum la aku tahu memang suami aku tak tahu menyanyi pun hahaha...yg dok melalak ni aku la hahaha...tapi aku dah insaf dah la...dulu masa kerja kat KL tiap2 hari lepas office hours sure aku akan masuk ke bilik karoke kami yg bersebelahan dengan library aku tu...mula la aku melalak lagu Rossa atau pun Mas Idayu hahaha...tengok la aku ni...gedikss sungguh...kalau UOLSS nak tahu aku pernah menang tempat kedua tau dalam pertandingan karoke hahaha...hebat juga aku ni...tiba2 naik lift sendiri la pula ahakss :p

So bila nama cik abang aku di panggil, terus matanya tertumpu pada aku...nak buat macam mana kan demi penduduk kampung kami berdua SUMBANG kan lah lagu yg memang tak pernah sumbang hahahaha...

Ini la kali pertama cik abang aku menyanyi and memang menjadi impian aku one day aku nak berduet dengan my hubby...I dont belived it that my dream will come true hehehe...macam tak percaya tu UOLSS :)

Walaupun my hubby tak pandai nak nyanyi tapi he tried harder to sing a song...memang salute la kat cik abang aku ni hehehe...

Tapi apa pun aku memang hepi malam tu...sampai sekarang kami berdua asyik tersenyum bila video kami di pasang hehehe...memang MARVELOUS la ;)

GNITE UOLSS :)

1 comment:

Kak Aini said...

wahhh.....duet lg..