Wednesday, November 13, 2013

DO IT NOW

gambar sekadar hiasan
Assalamualaikum...

Think Positive, Think Good...itu la yg aku cuba praktikkan dalam hidup aku pada saat dan ketika ini. Aku mesti keluar dari zon keselesaan ku. Aku mesti terus melangkah mencapai cita2 serta impian ku.

Semua manusia punyai cita2 dan impian. Begitu juga dengan aku, impian ku untuk memiliki sebuah keluarga yg bahagia dah hidup yang sempurna dan bekerjaya telah lama aku idamkan. So sekarang ini lah masanya dan waktunya untuk aku mengorak langkah melalui segala liku2 hidup ini dengan tabah dan lebih berani.

Aku tak boleh terus berdiam diri. Aku mesti berani mencuba dan yang paling penting berani menerima kegagalan dalan hidup. Manusia yg berjaya adalah manusia yg sentiasa looser dalam hidupnya...dan dari looser tu la dia akan berdikit-dikit membina kejayaan yang cemerlang...

Mana Siti Azlina yang dulu, yang tak pernah kenal erti kalah dalam hidup. So like it or not aku kena bangkit kerana Allah sedang memberi ruang dan peluang untuk aku mengorak kejayaan dalam hidup. Dengan izin Allah dan redha suami pasti aku akan terus berjaya In Shaa ALLAH...

DO IT NOW!!!!

No comments: