Thursday, January 2, 2014

WELCOME 2014

gambar sekadar hiasan
Assalamualaikum...

Dah lama benar aku tak menjenguk ke blog comel aku ni, bzz sangat. Macam2 hal yg terjadi lately ni. Sampaikan kadang2 tu tak menang tangan nak menepis. Tapi apa pun aku bersykur kerana Allah masih membenarkan aku bernafas di bumi yg serba sementara ini.

Aku bukan insan yg terbaik, tapi di tahun 2014 ni aku ingin menjadi manusia yg baik. Baik dari segi tutur kata dan adab pekerti. Harap2 nya Allah perkenankanlah azam ku ini.

Aku ingin menjaga tutur bicara ku. Maklum la aku ni jenis outspoken,kadang2 aku terlupa ada yg terluka hatinya gara2 mendengar tutur bicara ku. Mohon Allah kawal lidah ku dari berkata dan mengumpat nista tentang orang lain.

2014 adalah tahun yg agak mencabar, awal2 lagi aku diduga dari segi fizikal dan mental. Namun Alhamdulillah berkat doa dan izin dari Allah aku dapat mengawal rasa amarah dan terkilan ku ini dan Alhamdulillah kami berdua dapat atasinya dengan penuh rasa kasih sayang antara suami isteri. Semoga di masa yg akan datang jika kami diduga lagi dengan masalah2 yg hebat situasi ini akan terus diguna pakai In Shaa Allah...

Apa pun doa ku ini hanya satu semoga tahun 2014 memberi kebahagian yg berlipat ganda buat kami suami isteri AMMIIN.....

No comments: