Wednesday, February 23, 2011

NOVEL - DALAM PEMBACAAN KU (1)

Assalamualaikum,
Akhirnya dapat juga aku bersua di blog ini. Ini la nukilan pertama ku di tahun 2011.Kali ni aku nak cerita tentang hobi ku yg dari dulu sejak zaman sekolah sehingga la ke zaman ini...Rasanya akan kekal hingga mata ku terpejam...

Aku memang suka sangat membaca,kalau tak membaca rasa otak aku ni boleh jadi beku.Dalam sebulan sudah menjadi kemestian aku mesti menapak ke Toko Buku Popular...kalau tak boleh kena migrain tau...

Ada beberapa penulis yg menjadi kesukaan ku, antara nya Aina Emir,Nohayati Brahim,Ramlee Awang Murshid dan juga Habibul Rahman...

Dulu aku ada juga bercita-cita nak jadi seoarang penulis.Aku ada juga hasil kan beberapa buah novel, tapi untuk bacaan aku ajer la...tapi masa tu belum ada blog semua ni...rasa nya lepas ni boleh la aku type masuk dalam blog aku ni kan hehehehe....saja suka-suka :-)

Dalam novel ni terdapat 3 buah kisah yang kesemuanya sangat2 menarik...kisah tentang ketabahan,kekuatan dan kebijaksanaan wanita...itu yg aku suka tu...bukan apa bila aku baca novel macam ni aku dapat memotivasikan diri ku sendiri...dan aku juga dapat membuat kan fikiran ku sentiasa dalam keadaan positif.

So kalau ada sesiapa yg berminat sila layari laman web ni http://aina-emir.blogspot.com/. Macam2 ada dalam tu...jom la kita layan yer...:-)

1 comment:

SayangSal said...

tu dia....statement..selamanya...tak tahan i u....ok lah tu..membaca menambah ilmu....caiyok.....