Sunday, July 3, 2011

CHICKEN RICE

wajah org puasa yg lapar
penuh meja dengan menu
sedap tau ayam ni :-)
sayur taugeh yg fresh
lamb stew
my favourite
dessert yg menyelerakan
Assalamualaikum...

Sebelum aku memulakan bicara aku nak bagi tahu ni, ini kisah lama. Tapi hari ni baru teringat yg gambar2 ni belum di upload ke dalam blog hehehehe....Kalau tak salah citer ni berlaku masa kami nak gi menonton "Nur Kasih The Movie" bulan Mei lepas...citer dah basi pun huhuhu...

Kebetulan hari tu hari Khamis, so macam biasa aku akan buat puasa sunat Khamis. Tapi di sebabkan hati ku yg bergelora nak gi nonton NKTM tu...apa lagi terpaksa la suami ku membawa aku berbuka puasa di luar.

Aku memang suka makan nasi ayam kat Chicken Rice Shop ni...sayur taugeh dia tu memang fresh and crunchy tu...ayam pun sedap, pendek kata memang layan habis la kalau makan kat sini...

Alamak bila citer tentang makan ni, perut aku pun dah bekeroncong la...nak gi makan la kejap..bukan apa tadi sibuk mengemas rumah sampai terlupa pula nak makan...jom korang...selamat menjamu selera :-)

1 comment: