Wednesday, January 27, 2010

SELAMAT HARI LAHIR YANG KE-32 UNTUK KU :-)



happy birthday to me, happy birthday to me, happy birthday to ct azlina, happy birthday to me...horay!!

Tanggal 21 Januari yang lepas aku telah pun menyambut hari lahir ku yang ke 32 hehehehe dah tua rupanya aku ni :-)...
hubby belikan aku sebiji kek yang sedap sangat ada banyak fruit tu...TQ hubby...:-)

setiap tahun umur ku meningkat dari setahun ke setahun...dan tahun ni dah menjadi 32 tahun...sepanjang 32 ni aku lebih banyak belajar apa itu realiti hidup yang sebenar nya...bukan mudah kita nak menjadi yang terbaik, banyak yang perlu kita korbankan demi mencapai sebuah impian...

kini aku berazam ingin menjadi seorang isteri dan anak yang solehah, wanita yang berjaya dalam hidup dan seorang hamba Allah yang taat pada suruhan Nya...insya Allah :-)

No comments: