Sunday, August 21, 2011

I MISS U MAMA

gambar terakhir arwah bonda ku sebelum jatuh sakit
arwah bonda ku memang terkenal dengan sikap cerianya
Assalamualaikum,

Agak susah untuk aku mencoretkan kata2 dalam blog aku ni...hati aku kacau bilau tatkala mendengar lagu2 raya yg berkumandang di corong2 radio ataupun di tv. Memang perit tapi ku gagahkan juga demi org2 yg masih ada di sekeliling ku.

Dua gambar dia atas tu aku amik dari FB cousin ku Hafizah De Hemo...TQ for sharing yer...Ini la gambar arwah bonda ku yg terakhir sebelum beliau jatuh sakit. Waktu ni my cousin nak fly ke oversea untuk sambung belajar. Arwah mama beria2 call aku kata nak gi hantar my cousin. Aku waktu tu dalam kelas tengah mengajar, tapi aku layan kan juga. Aku kata mama jgn la nangis waktu Ajah nak naik flight, bukan apa mama tu suka buat drama hehehe...arwah pun ketawa dengan aku. Indah sungguh saat itu.

Tapi kini aku memang sangat merindui arwah bonda ku...hanya doa dan bacaan yassin yg dapat aku hadiahkan...mudah2an doa ku sampai kepada arwah bonda dan arwah ayahanda ku...

Ya Allah Ya Tuhanku, aku mohon agar kedua orang tua ku di tempatkan di syurga Mu...cucurilah rahmat ke atas roh keduanya Amin...

No comments: