Wednesday, May 30, 2012

MENU HUJUNG MINGGU YG LEPAS

cheese cake
tiramisu
siput duri

kerang rebus
rojak
nasi beriyani hussain kat carefour seberang jaya
mee mamak juga dari hussain nasi kandar carefour
Assalamualaikum...

Minggu lepas aku mengikut suami ku ke Penang, kebetulan pula suami ku ada tugas kat sana...so dah suami ajak kan tak nak la terlepas peluang pula kan hehehe...

So lepas chek in kat Berjaya Hotel, kami terus jalan2 kat sekitar hotel tersebut...Hotel tu bersebelahan dengan One Stop Penang...so apa lagi kami pun singgah la...tapi kami just minum petang jer kat Bread History...tu gambar kat atas tu cheese cake and tiramisu menjadi pilihan kami hehehe..me as usual mesti la tiramisu kan :)

So malam tu kami jalan kaki ke Gurney Drive..pekena rojak, kerang rebus dan juga siput duri...mak aiii kenyang gilerrr....dah la tu memang berbaloi2...mana tak nya isi kerang tu besar2...siput duri tu pun sedap...MARVELOUS la :)

So hari Ahad, lepas jer Hubby habis kerja kami balik kampung aku kejap...lepas tu tiba2 Hubby tanya "sayang betul ke ni tak tukar handphone?" hehehehe...

Apa lagi aku pun tersenyum sampai ke telinga...so kami singgah la kat Carefour Seberang Jaya...lepas nyopping kami pekena la nasi beriyani dengan mee goreng mamak...

Memandang kan aku belum makan nasi so nasi beriyani tu aku la yg empunya...cik abang pilih mee goreng jer hehehe...

So korang enjoy la yer :) ADIOS!!

No comments: