Saturday, July 21, 2012

AHLAN YA RAMADHAN

gambar sekadar hiasan
Assalamualaikum....

Hari ini 1 Ramadhan maka hari ini adalah hari pertama kami semua umat islam di seluruh dunia berpauasa. Aku menyambut kedatangan Ramadhan dengan cara yg bersedrhana. Ini adalah tahun kedua aku menyambutnya tanpa arwah mama ku...Perasaan rindu terlalu mendalam namun apa kan daya Allah lebih mengasihinya lebih dari ku anaknya.

Macam biasa rutin harian akan berubah dan lebih teratur. Aku akan sering dibantu oleh suami tentang persiapan menu berbuka. Alhamdulillah aku mendapat seorang suami yg sangat2 memahami dan rajin ke dapur.

Ramadhan adalah bulan untuk kita semua bertaubat dan meningkatkan amalan yg sebelum ni kita abaikan...Semoga segala amalan baik ku akan diterima oleh Allah...

So di kesempatan ini aku dan suami mengambil kesempatan untuk mengucapkan selamat menjalani ibadah Puasa kepada semua rakan2 blogger sekalian...

Ahlan Ya Ramadhan...

No comments: