Monday, June 6, 2011

ALAMAK AKU SAKIT GIGI

gambar hanya hiasan
Assalamualaikum,

Adusss...aku mengalami sakit gigi la pula...:-(. Time suami aku outstation sure aku akan sakit itu la, ini la, hish...dugaan betul. Tapi nak buat macam mana sakit ni bukan kita tahu bila nak datang kan...Dah datang ni aku terima jer la. Mungkin Allah nak cuci dosa aku sikit hehehe...maklum la kita ni banyak buat dosa kan ...

Sebenarnya aku memang sangat2 takut kalau terkena sakit gigi ni. Bukan apa penyakit ni hanya boleh diatasi dengan mencabut gigi yg sakit tu. Bukan boleh makan ubat saja, kena ada tindakan. Tapi syukur la aku bukan ketegori takut nak jumpa doktor gigi...:-)

Aku pernah alami masalah yg sama masa aku baru2 kawin...kesian suami aku...siang malam aku dok menjerit sakit. Maklum la aku ni bukan jenis org yg tahan sakit hehehehe.... Sampaikan suami ku pergi amik getah pokok betik dan titikkan ke gigi aku yg berlubang tu...pahit bukan kepalang huhuhu...tapi itu la petua dari ibu mertua ku. Tak jadi juga, alih2 kena juga la jumpa Tuan Doktor...bayar RM hilang la sakit hehehehe....

Hari aku alami sekali lagi...mujur aku ada adik ipar yg perihatin, so dia la yg bawa aku gi klinik. Alhamdulillah dah kurang sikit sakitnya. Tapi esok aku nak kena settlle juga ni...Tapi doktor kata gigi ku masih boleh di selamatkan...minta2 la ianya benar. Bukan apa sayang juga nak buang gigi ni...

So, aku harap esok appoitment aku dengan Tuan Doktor akan berjalan dengan lancar...dan kesakitan aku akan berakhir esok hari amin....doa2 kan yer kawan :-) TQ...Jasa Mu Kenang ....

3 comments:

Siti Azlina Abdul Aziz said...

alhamdulillah, gigi ku dapat di selamatkan dengan tampalan sementara...tapi kalau sakit lagi nampaknya kena la tuan doktor semula...harap2 ok la ....

Azueriena Norash said...

kak azue pun baru lepas tampal gigi...

Siti Azlina Abdul Aziz said...

gigi ct masih buat hal lagi walau pun dah tampal...so masih ada rawatan susulan lepas ni huhuhu...adus...:-(