Wednesday, March 7, 2012

HATI KU BERBUNGA RIANG

gambar sekadar hiasan
Assalamualaikum...

Hari ni aku nak share something yg membuat kan aku tersenyum dan juga yg membuatkan aku rasa sihat dengar serta merta.. wah ayat tak ingat tu hehehe...

Bergini ceritanya, tengah hari tadi aku memang rasa kurang sihat sangat2. Badan2 rasa sakit, kepala rasa berat, hidung dah mula tersumba, tekak pula rasa kering, pendek kata semuanya serba tak kena. So aku memang down sangat kat sekolah tadi. Rasa macam nak pitam pun ada juga.

So masa pukul 2 ptg macam tu aku rasa macam Hubby on the way balik dari Outstation, tak jauh pun kat Taiping jer. Memang Hubby tak sms pun bagi tahu dia dah nak balik ker atau apa2 pun. Sms dia pagi tadi just wish morning kat aku, tanya aku dah sampai sekolah ker belum and wishing love untuk aku. So lepas tu memang dah tak der message pun.

Tapi hati aku ni terdetik yg Hubby memang on the way back home. So aku pun naik bas macam biasa nak balik rumah. Masa tu hujan renyai2...So bila sampai kat kawasan yg aku kena turun tu aku pun siapkan pegang payung maklum la hujan kan. Dah la aku ni tgh tak berapa nak sihat. So lepas aku turun aku nampak our's car...Ya Allah Amazing... apa yg aku jangkakan memang betul Hubby dah memang ada depan mata ku. Suprise! Suprise! hehehe...automatik wajah ku ceria, tersenyum lebar sampai ke telinga di buatnya dan yg paling best kepala yg berat terus hilang, hidung tersumbat pun dah lancar, badan yg sakit2 tadi terus OK... Masya Allah, nampak sangat aku demam rindukan suami ku.

Ya Allah Ya Tuhanku...sesungguhnya aku tak mampu lagi untuk berdiri sendirian tanpa "dia" di samping ku, aku benar kasih, sayang dan cintakan suami ku sepnuh hati ku. Teruskan tanam rasa cinta, hormat, kasih dan sayang diantara kami...panjang kan lah jodoh kami hingga ke Syurga Mu Ya Allah...sesungguhnya hanya Engkau yg Maha mendengar dan juga Maha mengetahui akan isi hati ku...Terima kasih Ya Allah di atas rasa cinta ini..amin....

No comments: