Friday, March 16, 2012

SESEKALI KU RASA TERINGIN

hp yg ada sekarang
yg ku idam2kan


yg ini pun teringin juga
Assalamualaikum...

Hari ni kita lari kejap dari citer bab makan. So aku nak citer apa yg aku inginkan sekarang ni...Kalau ikutkan macam2 aku nak...tapi yg ini kira memang tgh teringin...

Hp aku yg lama tu dok elok lagi. Aku ni bukan la jenis yg suka membazir. Tapi bila tiba2 perasaan teringin tu datang aku jadi keliru...adoiii, nampak sangat syaitan dah menggoda aku.

Aku memang dah jatuh hati dengan Samsung Galaxy Note, tapi bila di fikirkan semula aku ni bukan la sapa2. Maksud aku, aku ni bukan la bzz macam bisnes women tu. Aku ni suri rumah jer, kerja pun sangkut menyangkut jer. So aku pendamkan jer la hasrat nak pakai Samsung Galaxy Note tu. Simpan jer dulu hehehe...kalau ada rezeki nak juga merasa hahahaha....

Tapi keinginan yg paling ketara aku memang suka sangat dengan i Phone 4 tu. Entah la apa yg aku nak pun aku tak pasti. Sebab aku rasa macam cute sangat kalau wanita menggunakan nya. Nampak teratur, nampak elegant dan sangat bergaya. Tapi bila aku renungkan semula diri aku yg serba simple ni rasa macam tak sesuai la pula. So aku teruskan pendam keinginan ku ini.

Maka dengan itu aku istiharkan bahawa...aku hanya akan menggunakan Hp yg ada sekarang. Sebab aku sayang sangat ngan Hp tu...sebab Hp tu adalah hadiah aku untuk suami masa birthday dia yg ke 33 kalau tak salah...tapi servis telah bertukar tangan, bila Hubby guna BB so Hp tu di hadiahkan semula untuk aku...so moral of the story...apa yg kita miliki itu lah yg terbaik...:-)

Lagi pun hanya SESEKALI AKU RASA TERINGIN .... :-)

No comments: