Sunday, March 4, 2012

SAYA SELESEMA

gambar sekadar hiasan
Assalamualaikum...

Saya demam selesema bermula dari semalam dan bawa ke hari ini. Bukan apa semenjak dua menjak ni saya selalu sangat kena hujan masa balik dari sekolah. Itu la degil sangat. Suami suruh bawa payung tak nak konon malas nak usung apa semua, sekarang bila dah demam padan muka aku huhuhuh...

Bila demam selesema ni, pasti akan ada batuk. Alahai itu la yg paling aku lemah. Sebab aku ni kalau batuk memang lambat betul nak baik. Tapi aku memang pantang minum air batu ni semua. Bila dah teringin tu minum la juga hehehe...tapi sikit ajer....:-)

Sekarng ni pun aku dah mula dok batuk depan pc ni adoiii perit sungguh rasa tekak ni. Aku amalkan minum madu dalam dua pagi ni. Bila minum madu terus tekak rasa lega, memang penawar kan madu ni.

Harap2 aku akan cepat2 sembuh. Sebab esok aku dah sekolah semula. Tak nak la nanti aku gi sekolah dok batuk demam depan anak2 asuhan ku...nanti ada pula yg berjangkit huhuhu...

So kawan2 doakan aku cepat sihat tau...TQ :-)

No comments: