Wednesday, February 29, 2012

YUSRY + LISA SURIHANI

yusry and lisa
Assalamualaikum...

Hari ni aku nak buat pengakuan yg aku memang minat giler kat Lisa Surihani. Sebab pertama dia ni pandai. Amik jurusan undang2 la katakan...terpelajar gitu. Sebab tu la aku minat giler...sebab aku pun minat bidang undang2 tapi tak kesampain..dapat belajar undang2 buku2 jer hahahaha....

Secondly aku minat Lisa sebab dia memang tersangat cantik. Kelembutan wajahnya buatkan aku rasa keikhlasan hatinya. Dia ni jenis tak cover cun pun, tak sombong dan tak belagak.

Secara jujurnya aku juga minat kat Erra Fazira, sebab Erra cantik kan hehehe...dan aku memang tak sangka yg org2 yg aku minat ni milik dan pernah di miliki Encik Yusry kita ni hehehehe...sweet betul la.

Tadi masa aku tengok majlis akad nikah mereka berdua di Era TV kat Youtube, aku rasa sebak sebab kata2 Yusry tu ada keikhlasannya. Nampak sangat yg dia dulu amat mencintai Erra, dan selepas bercerai pintu hatinya telah tertutup dan kemunculan Lisa telah membuka semula perasaan cinta tersebut..Alhamdulillah. Apa pun aku bangga sebab Erra dah temui kebahagian nya bersama suami Engku Emran dan anak comelnya Alysa dan kini Yusry pula membina kebahagian di samping Lisa Surihani...Allhamdulillah.

sweet couple
Ya Allah limpah kan kebahagian kepada kedua pasangan mempelai ini hingga ke Syurga. Jauhkan mereka dari umpatan nista dan fitnah yg beraja. Jadikan mereka pasangan yg penuh kasih sayang...kurniakan mereka anak2 yg soleh dan solehah...semoga ikatan perkahwinan mereka ini mendapat sejuta kerahmatan dan keberkatan dari Mu amin...

No comments: