Thursday, February 23, 2012

SENTUHAN MU

gambar sekadar hiasan
Assalamualaikum...

Hari ni aku nak felling romantik sikit hehehe...tapi rasanya tiap saat memang dah romantik pun ahaksss...:-). Sebenarnya macam ni. Semalam aku di sekolah dan macam biasa setiap pagi sms masuk dari cik abang kata "love u sayang. abang sayang sangat2 kat ayang dan harap kita sabar hadapi segala dugaan ini..." Nak kata dugaan besar tu idak lah..macam biasa la mulut2 laser orang sekeliling yg dok tanya soal anak kat kami. Itu la dugaan nya...

So aku pun just balas kata "Insya Allah, I miss ur touch sayang...". Jangan fikir ke lain pula yer hehehe...means that aku rindukan sokongan, dorongan my Hubby tu jer hehehehe....So macam biasa kami balik rumah dan borak macam2, and semalam juga my Hubby cooked lovely dinner for us and it seems like macam baru jer semalam kita orang bernikah...sweet gilersss....:-)

So, pagi tadi...masa dalam kereta on the my Hubby send me to school, tiba2 aku terdengar lagu Yuna "Ku Petik Bintang" memang nice song...aku dah jatuh hati dengan lagu tu. So masa tengah2 feeling tu...tiba2 jari jemari ku di gengam oleh Hubby without any words. Alahai rasa syahdu sangat, dan menitik air mata ku buat seketika. Menitik kerana perasaan bahagia menyelebungi hidup kami. Syukur Ya Allah...

Sesekali bila my Hubby buat tindakan romantik memang so touching...Sebabnya Hubby aku ni bukannya jiwang sepajang masa macam aku ni hehehehe...so once dia dah romantik memang lentok aku cair tu hahahaha....

So aku just nak share my feeling today...seharian aku tersenyum..sebab aku rasa diri sangat dihargai...Ini bukan la kali pertama aku feeling macam ni...dah banyak kali pun...tapi ini la kali pertama aku nak share dalam cyber diaries aku ni.

Siapa kata lelaki melayu tak romantik? siapa kata watak Seth Tan lakonan Aaron dalam Nora Elena itu taj wujud? siapa kata watak Haris dalam Ombak Rindu itu dah pupus...pendek kata ia masih wujud jika kita tahu menghargai pasangan kita.

Aku harap kasih sayang kami ini akan terus mekar dan terus mewangi...Namun...aku tak akan sesekali lupa untuk membajai, menyiram dan sentiasa membelai agar ianya tidak akan layu...insya Allah...terima kasih Allah di atas rasa cinta dan sayang ini...Aku amat menghargainya...amin...:-)

No comments: