Thursday, February 16, 2012

GURU TARIAN

gambar sekadar hiasan
Assalamualaikum...

Bulan Februari ni memang aku penat sikit, sebab aku ada extra work. Aku dilantik sebagai GURU TARIAN la pula. So aku kena ajar 3 buah kelas pra di SKBI.

Pra Berlian aku pilih lagu Desa Tercinta nyanyian Nora, Pra Mutiara aku pilih lagu Kekanda Adinda nyanyian Monoloque dan Atilia dan Pra Delima aku pilih lagu dikir Puteri nyanyian Noraniza Idris. Memang mencabar la juga. Sebab bukan mudah nak bentuk anak2 yg berumur 5 dan 6 thn ni ikut step kita. Jadi tentera wataniah juga la ku dok jerit bagi arahan alahai penat tu...:-(

Kelas Pra Delima iaitu kelas aku sendiri kelas tarian pada hari Selasa, manakala kelas Pra Mutiara hari Rabu dan Pra Berlian hari Khamis. So memang jadual aku pack sangat2. Bila balik dah tertiarap aku dibuatnya. Walau pun sejam jer tapi rasa macam berjam2 lamanya.

Tapi kan bila aku dapat lihat perkembangan anak2 asuhan ku yg dah boleh tunjuk step yg baik aku rasa bangga sangat2...rasa penat terus hilang...aku hepi sangat bila semuanya berjalan dengan lancar. Apa pun doakan aku berjaya membuat anak2 ini bijak dalam semua bidang. Mungkin lepas ni coral speaking pula aduhai...memang mencabar bila bersama anak2 kecil ni tau :-)

No comments: