Saturday, February 25, 2012

JOM GOSOK GIGI

anak2 asuhan ku khusuk mendengar nurse dok ajar cara betul gosok gigi
nomeinya dia orang ni tau
tengok la aksi mereka cute sungguh
daniel, danish, suffi dan humairah leka mengosok gigi
aksi mimi, adlina, amyrah, fazliana dan juga afiq
Assalamualaikum...

Hari ni aku masukkan gambar2 yg di snap pada hari Khamis lepas. Maklum la bzz sungguh sampai terlupa nak letak gambar2 cute ni kat dalam blog. Hari kisah anak2 asuhan ku belajar menggosok gigi dengan cara yg betul. Memang cute la dia orang ni. Ada juga yg takut nampak nurse datang...mula buat muka sedih nak nangis alahai anak2 oii :-)

Masa nurse tu datang dia orang baru habis makan. So memang on the right timing la kan hehehe...Ada yg panggil kat nurse tu doktor, ada yg panggil cikgu...suka hati korang la anak2 oiii janji korang hepi.

Masa dapat berus gigi tu punya la seronok nak gisok gigi. Macam2 karenah dia orang buat..ada yg dah gosok siap2...alahai tunggu la kejap anak oiii...tak pasal2 kena letak ubat gigi semula. Ada juga yg buat2 takut konon nurse tu datang nak cabut gigi di orang semua hahahaha..kelakar la :-)

Tapi apa pun semua nya sukses...teringat pula zaman aku belajar kat tadika dulu...macam ni la rupanya...tapi aku ni ketegori penakut. Nampak jer kelibat org pakai baju putih aku dah nangis...Nampak pintu klinik pun dah melalak...hahahaha...harap2 anak2 aku nanti jgn la ikut jejak aku. Tapi sekarang aku la paling berani ke klinik gigi tak takut lansung...tapi hospital tu ada gerun la sikit...:-)

So jom kita jaga kesihatan mulut kita macam anak2 asuhan ku ni yer :-)

No comments: