Wednesday, March 14, 2012

DINNER AT LA TEA GARDEN UNTUK KALI KE-2

maggie goreng special

bihun sarang burung
Assalamualaikum...

Masih dalam mood menu's hehehe...makan dan makan dan makan selagi terdaya :-)

Semalam aku dilanda mood nak bershopping, lawak betul la. Mujur la cik abang aku tak kisah, lagi pun cik abang aku ni memang kaki menyopping. Kalau korang nak tahu cik abang aku ni memang gilerss shopping dari aku. Dia ni suka shopping baju dan alatan gadget. Aku pula buku dan buku dan buku...hehehe...books worm la katakan ahaksss.....

So kebetulan memang cik abang nak cari travelling bag sebabnya hari Jummat ni, cik abang nak fly ke Vietnam la pula. Alahai kena tinggal lagi la nampaknya...sedih sungguh...nak ikut pun tak boleh maklum la hujung minggu hari bzz aku, mana ngan tusyennya, lepas tu cik abang akan pulang ke Malaysia hari Selasa...sah2 lah aku dah mula sesi persekolahan semula...tragis betul ni :-(

Yang kelakarnya aku yg beria2 nak shopping tapi cik abang yg membeli, aku pula just beli wet tisue untuk my cats. Alahai sedih tu...tapi yg penting bagi aku, aku dapat spent time together with my Hubby...itu yg paling utama :-)

So bila dah habis shopping terus kami singgah kat LA Tea Garden, special menu untuk semalam banyak betul salah satunya adalah bihun sarang burung tu la. Memang sedap. Aku pula just amik maggie goreng and added menus is chicken wings. Tapi chicken wings tu tak sempat nak snap maklum la dah terbang ke dalam perut.

Tapi semalam memang best sebab kami dilayan oleh tuan empunya kedai tersebut. Masa kami berdua asyik dok layan Tab and Pad, tiba2 dia datang menyapa tanya macam mana dengan makanan yg dihidangkan. So kami pun buat la pujian hehehe...tiba2 Hubby kata menu kami lagi satu belum sampai, so dia la yg serve kan untuk kami so sweet...

Aku bangga bila tengok orang melayu kita mampu berdiri setaraf dengan bangsa2 lain...semoga melayu akan terus berjaya sebagai bangsa yg disegani di seluruh dunia insya Allah :-)

No comments: