Saturday, March 17, 2012

BOSAN

gambar sekadar hiasan
Assalamualaikum...

Hujung minggu yg agak membosankan bila suami tiada di sisi. Nak buat macam mana, minggu ni Hubby ke Vietnam, so kena la aku duduk rumah sorang2. Sedih, pilu, bosan, mengantuk semua ada la ni.

Entah la kenapa semenjak dua menjak ni aku akan rasa sedih sangat2 bila Im tak der kat rumah. Kalau dulu ok jer. Tapi sekarang ni aku makin tak boleh hadapi kalau dia tak der di sisi ku. Alahai macam org tengah kemaruk bercinta pun ada juga ni...

Tapi memang pun bila kita dah menjadi suami isteri, perasaan cinta tu kena ada sampai bila2, malah semakin hangat seperti baru berkahwin dulu2 hehehe...

Itu la yg aku alami sekarang ni. Kadang2 rasa macam tak boleh nak berengang sikit pun. Hubby aku pun macam tu juga, semalam sebelum nak bertolak ke KLIA, nampak sangat dia macam tak nak tinggalkan aku...aku pun sama juga.

Yang bestnya, dia tak kemas pun barang2 nak pergi...pukul 9.00 nak bertolak pukul 8.30 baru nak mengemas hehehehe....kelakar la Hubby aku tu.

Tapi insya Allah akan aku penuhi hujung minggu dan hari2 yg mendatang sehingga hari Selasa ini dengan perkara yg berfaedah demi mengelakkan diri aku dalam KEBOSANAN yg melampau...

Buat suami ku yg berada di Saigon Vietnam...Ayang sayang, rindu sangat2 kat Sayang...Miss U so much Honey...:-)

No comments: