Sunday, March 18, 2012

MENUS FOR TODAY

daging goreng lada sulah

nasi goreng tomyam mushroom

menu tengah hari ku

menu malam oats+nestum+hirisan pisang
Assalamualaikum...

Hari ni saya tinggal sorang2. Yer la kan dah semua tahu cik abang kat oversea :-(. So ingat2 mula2 tak nak masak just nak makan apa yg ada. Tapi pagi tadi bila cik abang call bagi pesanan suruh makan rasa terharu la pula.

Maka setelah berfikir dengan panjang maka nasi goreng tomyam mushroom dan juga daging goreng lada sulah in the house. Itu la menu makan tengah hari aku. Tapi sebenarnya itu menu merangkap sarapan sekali sebab aku tak sarapan pun pagi tadi...kira 2 in 1 la ni hehehehe...jimat beb :-)

So malam ni aku dilanda kemalasan yg melampau. So aku memang tak masak pun. Lagi pun rasa kenyang lagi...so amik oats + nestum sikit + hirisan pisang dan air panas...so itu la menu aku malam ni. Menu sihat ni...kenyang, cepat, mudah dan yg penting melawaskan hehehehehe....

So kawan2 SELAMAT MALAM :-)

No comments: