Tuesday, March 6, 2012

BIRTHDAY ADAM AJWAD DI PRA DELIMA

dah mula berkumpul

jom nyanyi lagu birthday

semua tak sabar nak makan kek

jom potong kek
Assalamualaikum...

Hari ni aku gagahkan diri untuk up date blog, maklum la aku demam plus batuk yg teramat sangat. Ni pun mata dah mula layu sebab dah telan ubat ni.

Tapi semangat nak up date tu berkobar2 aku teruskan jua. Hari ni nak citer tentang kisah semalam. Dalam demam2 tu aku snap juga gambar2 anak2 asuhan ku. Bukan apa buat kenangan. Bulan ni bulan terakhir aku kat sekolah tu. So lepas ni aku kembali menjadi suri rumah sepenuh masa...:-)

Sebenarnya birthday Adam Ajwad ni pada 27 Februari hari tu....tapi tak sempat nak sambut. So layan jer la semalam :-)

Kek dia tu ada gambar BoBoi...dia ni memang fanatik dengan Boboi. Alahai datang sekolah asyik dok citer hal BoBoi. Apa pun semoga Adam Ajwad menjadi anak yg soleh dan dapat membanggakan ayah dan ibu yer sayang...Cikgu Ct sayang sangat kat Adam :-)

No comments: