Saturday, October 5, 2013

BUBU OIII BUBU

bubu di sebalik frame gambar
Assalamualaikum...

Meowww!!! hehehehe hari ni kita citer pasai salah sekor dari anak2 bulusss aku di rumah ni. Cat yg dalam gambar ni BuBu namanya. Dia ni Masha Allah teramat la manja. Kalau kita duduk kat sofa dia pun datang la menengek. Hobinya suka tidur kat tepi tingkap. Dah banyak kali jatuh kebawah huhuhu...tidur sampai leka mana tak jatuh...aduhai....:(

Hari ni dia buat hal lagi....sesedap hati jer tidur kat frame2 gambar tu semua...konon2 macam aku ni tak nampak la kalau cari dia hehehehe...cer tengok buntut tu nampak hahahahaha.....konon2 sembunyi la tu hahahaha....

BuBu ni memang istimewa sikit, dia ni suka makan, selagi nasik dalam pinggan tu tak habis selagi tu la dia akan ulang...bagus ni tak membazir...boleh buat menantu hehehehe...tp satu jer yg kesian kat dia...dia ni macam ketegori terbantut...walaupun umur dah lebih 2 thn tapi BuBu tak membesar dengan baik. Bulu2 dia pun bermasalah sebenarnya, dia allergic tak boleh makan benda2 yg boleh mengakibatkan gatal, habis bulu2 luruh sebab asyik dok garu...sian dia....

Bubu ni betina,tapi tu la macam aku cakap tadi dia ni tak berapa nak normal so dia tak pernah beranak, Sian Bubu sebenarnya...aku kalau nak marah memang tak boleh sebab dia terlalu istimewa untuk aku dan suami...

Apa pun inilah salah satu terapi untuk kami suami isteri,setelah penat bekerja bila kami berdua pandang wajah anak2 buluss kami ni hati kembali tenang. Terima kasih wahai Tuhan di atas perkongsian kasih yg teramat indah ini...

Wassallam....

No comments: