Friday, October 4, 2013

RETRO

me and my love hubby
Assalamualaikum...

Cer korang tengok comeiii tak Mak Jemah dengan Pak Meon dalam gambar ni hahahahahaha....!!! Klasik kan, dah macam retro zaman 50 an lagi huhuhu...

Gambar ni kami amik masa raya Aildil Fitri ketiga baru2 ni ni di rumah Pak Teh ku at Parit Buntaq with love hehehehe...So masa nak balik tu Pak Teh aku offer la kat my hubby nak naik ker tak vespa yg baru dia baiki tu...Apa lagi pucuk dicita ulam mendatang...Hubby aku ni memang giler bergambar pun...so apa lagi dia pun tolak la vespa tu ke tengah laman and snap the pictures..Wah!!! aku pun apa lagi tumpang sekaki la kan hahahahaha...nak buat macam mana laki bini giler kamera :P

Kebetulan pula dalam kereta memang ada songkok dah dia buat songkok herot Pak Meon pula hehehehe...sweet kan my hubby...:)Ada pula yg komen kata kenapa aku tak pakai kebaya aduhai....ini gambar2 suka2 jer...lain la kalau nak bergambar pre wedding kan mesti ada tema ahaksss!!! perasan nak ber pre wedding pulak dah :)

Apa pun aku mohon agar Allah sentiasa memberi kesihatan yang baik untuk suami ku. Bukan apa semalam dia demam selsema, kesian sangat tengok dia nak tidur pun tak selesa, yer la kan hidung tersumbat. Hari ni dia MC so boleh la dia berehat kat rumah.

So setakat ni saja lah coretan aku untuk kali ini. Nanti2 kalau aku rajin aku story lagi OK :)

Wassalam....

No comments: