Sunday, April 8, 2012

SHOPPING TIME

gambar sekadar hiasan
Assalamualaikum...

Hari ni aku nak citer apa yg terjadi pada diri ku semalam hehehe....dari bulan lepas lagi aku rasa nak berSHOPING tapi tak SHOPPING2 pun huhuhuhu...bila aku ke Shopping Complex jer aku jadi blurrr tak tahu nak beli apa. Tapi bila balik rumah gatai tangan ni rasa nak Shopping...aduhai wanita sabar jer la.

Yang best nya bulan lepas bila aku kata nak SHOPPING alih2 cik abang aku yg berSHOPPING lawak sungguh...setiap minggu kami lepak kat Sunway Carnival Mall, setiap minggu juga la cik abang aku akan beli baju...cam no tu hehehe...cer citer sikit hahaha...

Tapi semalam aku betul2 berSHOPPING. Tapi cara yg berhemah la hehehe...Iyer la tu kan ahaksss...:-)

Kebetulan handbang aku rosak...ala handbang RM29.90 jer...bukan apa handbang tu la yg paling aku selesa bawa gi kerja, dengan besarnya, luasnya, banyak pintu gitu hehehe...pendek kata hampir setahun lebih juga al aku guna semalam pula tercabut zipnya. So aku pun pergi la beli handbag baru. Yang kelakarnya aku tetap amik handbang yg berharga RM29.90...best kan....setia sungguh...

Dan yg paling best aku siap amik dua lagi...berlainan jenis dan di kedai yg berbeza tapi harga tetap RM29.90. Itu la yg paling aku selesa. Aku ni bukan jenis yg penting kan jenama atau penampilan. Yang penting untuk aku ialah KESELESAAN. Ada handbang yg mahal cik abang belikan dan yg aku belikan pun ada...tapi aku dah set kat minds aku yg handbang tu aku akan guna bila ada big event atau pun kenduri. So kalau setakat gi kerja ni memadai lah dengan RM 29.90 tu :-)

So selain tu perkara WAJIB yg aku akan SHOPPING ialah BUKU. So bila masuk Popular Bookstore tak lengkap kalau tak membeli. So aku pun rembat dua buah buku. Satu buku motivasi dan satu lagi novel hasil nukilan Ahadiat Akashah yg bertajuk Hanya Tiga Hari. So secara keseluruhan total up aku berSHOPPING semalam tak sampai pun RM 100.00...Cayalah :-)

So lepas aktiviti SHOPPING kami berdua SUPPER kat Mc.D Seberang Jaya. Aktiviti melepak kami sampai pukul 12.00 tengah malam. Sambil borak2 citer kisah2 cinta kami dulu, bergelak ketawa bersama sedar2 tak sedar dah pun pukul 12.00 lebih. And kebetulan pula hari Jumaat depan adalah birthday my Hubby. So Hubby buat reservation on line apartment kat Batu Feringhi Penang untuk satu malam for us. Tapi kebetulan apartment tu ada dua bilik, so kami buat undangan kat famili adik ipar ku. So dapat la nanti kami bercuti dengan anak2 buah kami yg tersayang iatu Alya dan Aneesa...:-)

So ini la my story for today...harap jgn la jemu membaca celoteh aku ni. Aku ni memang suka celoteh pun hehehe...so Gnite everyone...:-)

No comments: