Tuesday, April 3, 2012

PRE HONEYMOON

gambar sekadar hiasan
Assalamualaikum...

Hari ni baru la ada mood nak up date blog. Kalau tidak asyik bertangguh jer niat nak up date tu. Entah la sekarang ni makin malas pula jadinya. Bukan apa akibat kekangan masa yg agak melampau sekarang ni...So kena lah tunggu Mr. MOOD tu datang dengan rela hati tanpa di paksa hehehehe...

Hari ni just nak berkongsi apa yg aku rasa selepas pulang dari PRE HONEYMOON minggu lepas ahakssss gataiii...mood gatai gitu hahahahaha....Masya Allah...boleh pula ada mood gatai hahaha...

Macam ni citernya, minggu lepas aku diserang selesema yg agak teruk la juga. So memang aku tak larat2 sangat2...dalam masa yg sama aku STRESS dengan tempat kerja aku ni. Aku STRESS dengan org sekeliling. Bab kerja tu tak der la STRESS pun hehehe...cuma aku agak marah dengan beberapa org sekeliling ku. Bukan marah apa UOLSS...aku marah sebab amanah yg diberi tak dibuat dengan sebaik mungkin. Kalau dah tak faham bertanya jgn buat2 pandai tapi satu haram pun tak tahu...kan..kan..kan..aku dah mula bunga2 marah tu :-)

Nka dijadikan cerita, STRESS aku tu telah membuatkan aku jd sangat2 lemah, kebetulan pula tgh selesema lagi bertambah sakit aku jadinya. So Mr.Hubby yg sangat perihatin telah membantu membuat beberapa kerja rumah yg sebelum ni di bawah seliaan aku hehehe..dah macam keja kilang pula dah :-)

Bermula dari hari Khamis, Jumaat dan Sabtu aku memang lemah sangat2. Balik kerja aku mandi terus tidur...aku tak lalu makan, buat keja rumah pun aku dah tak sanggup. So hari Sabtu kebetulan aku ada LDP kat sekolah, so balik dari sekolah sekali lagi aku tidur tanpa makan, mungkin suami aku tak sanggup lagi tengok keadaan aku yg sedemikian, so di bisikkan kat telinga aku, "Yang, jom kita pi bercuti kat Penang..."

Aku yg dalam keadaan separuh sedar, tersenyum...maklum la Penang hehehehe...dekat sangat...tapi bila di fikirkan semula aku ni memang la duduk kat Penang, tapi jarang sekali nak menginap di Hotel2 kat Penang tu...So aku pun bangun siap2...lagi pun semua keja rumah cik abang dah buat hehehehe...lega aihhhh....seronok juga sakit ni...sebab ada org manjakan kita alahai...:-)

So masa dalam feri Hubby terus buat booking on line...Alhamdulillah...percutiaan bidan terjun PRE HONEYMOON kami menjadi...Kalau ikutkan Hubby dia nak ajak gi Hatyai, tapi sebab aku ada sekolah tak jadi...tapi korang mujur la tak pergi...Hari Ahad lepas Hatyai kena BOM!!

Yang sedihnya tempat yg kena BOM tu tempat kami lepak masa pi Hatyai tahun lepas. Syukur Ya Allah kerana masih memberi kesempatan untuk kami menikmati hidup di dunia ini.

penang pearl of orient
So kawan2 aku just nak share apa yg aku feeling, hehehe...so kalau tak suka jgn baca tau...bukan apa takut nanti timbul fitnah la pula. Aku ni memang macam ni...kalau boleh semuanya aku nak citer kat dalam blog ni. Kalau org nak kata aku syok sendiri pun aku akui...memang pun hehehehe...nak buat macam mana kan...aku ni memang di lahirkan macam tu redha jer la UOLLSS :-)

ADIOS!!

1 comment:

ruziawati yusof said...

Hi dear, ap khbr?
Penang best! X jemu2 kami pergi ok?
Eh t ok je· tulis je ap kita rs nk tulis. Sp xnak baca, syuh g main jejauh. Kan? Hehe