Tuesday, April 24, 2012

HOBI LAMA KEMBALI SEMULA

diari untuk tahun 2012
Assalamualaikum...

Comei tak diari kat atas tu? hehehehe...itu la my new diary. Saja jer nak promote. Bukan apa dah lama benar rasanya terhenti menulis diari, ini semua gara2 terlalu asyik layan blog dengan FB ahaksss....:-)

Sejak akhir2 ini, aku memang perlukan satu medium untuk aku luahkan segala isi hati ku. Bukan aku tak boleh luah kat blog atau FB, tapi ia terlalu personel buat diri ku. Better aku luahkan dalam diari aku yg comeii ini.

Pada mulanya aku beli diari ni memang plain jer kulit depannya tu. So rasa bosan la pula kan...jadi aku amik keputusan untuk deco sikit hehehe...aku beli beberapa keping sticker and lekat la. So taraaaa....ini la hasilnya. Korang belum tengok dalamnya lagi...lagi banyak sticker yg aku lekat...hehehe...tiba2 jd kreatif la pula...:-)

So sekarang koleksi diari ku semakin bertambah. Ini la rahsia anak tunggal. Banyak luahan hati di coretkan dalam diari. Tapi aktiviti ini jd slow lepas aku kawin...mungkin dah ada pendengar setia. Tapi akutetap tulis juga, sebab aku juga perlukan privasi dan tak semua masalah yg kita hadapi dapat kita share dengan yg tersayang.

Selain dari mengadu dengan Yang Maha SATU...ini la medium kedua untuk aku realesekan masalah yg ada...apa pun wish me luck...bukan apa jenuh juga kalau nak mengarang hehehe...maklum lah hampir setahun juga lah aku tinggal penulisan diari ni :-)

No comments: