Friday, April 13, 2012

BIRTHDAY HUBBY YG KE 35

chicken chop
lagsana
chesse cake
oreo chesse cake
Assalamualaikum...

Salam sayang buat semua rakan2 ku di blog dan juga mereka2 yg sudi singgah untuk menjadi silent readers di blog ku...I LOVE UOLSS la :-)

Sebelum kita citer bab birthday aku nak berkongsi masalah kejap ngan korang semua. Aku ni mengalami batuk yg teruk sangat2. Dah dua malam berturut2 aku tak dapat tidur dengan nyeyak. So mata aku dah merah macam mata garfield...itu pun ada hati nak up date blog juga2...

Hari ni hari paling indah buat suami ku. Kerana hari ni hari lahir suami ku yg ke 35 hehehe..sweet 35 tu UOLLSS :-)

So balik dari tusyen tadi terus Hubby bawa aku gi dinner kat Secret Recepie. Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar...Tapi tu aku ni dalam keadaan yg sangat2 tak selesa, mana taknya BATUK kuat sungguh...dah sakit urat otak aku ni tau...bergegar la tu...:-(

Akibat aku keletihan tak boleh tidur, so aku terlupa nak wish birtday kat Hubby pagi2 tadi..sian Hubby...

Sampai sekolah dalam jam 9.00 pagi aku tengok hp ada sms dari Hubby...dia wish akan terus kecapi kebahagian dengan aku hingga ke syurga, Masya Allah bahagia nya aku...Ya Allah perkenankan lah permintaan suami ku itu.

So sempena hari lahir suami ku yg tercinta...atau aku selalu sebut CINTAHATIKU...aku harap dan berdoa agar suami ku tercinta beroleh kesihatan yg baik, berjaya di dunia mahupun di akhirat kelak...dan yg utama, semoga segala cita2 nya akan terlaksana jua amin...

I LOVE U SO MUCH HONEY...:-)

No comments: