Sunday, April 29, 2012

CLOTHES FOLDER


clothes folder

Assalamualaikum...

Salam sayang buat semua blogger...hari ni aku nak story something yg insteresting untuk di kongsi bersama. Cuba uollss tengok gambar atas tu. Apa bendanya yer?? jeng...jeng...jeng...ini lah namanya CLOTHES FOLDER, atau nama melayunya ALAT LIPAT BAJU hehehehe....

Alat ni cik abang I beli hari Jumaat lepas. Memang best la uolss...bukan apa lipatan baju kita akan bertambah kemas dan juga cepat. Nampak macam biasa jer kan...tapi bila baju kita siap di lipat ia nya memang luar biasa. Uoolss nak tahu kenapa, sebabnya baju kita berada dalam size lipatan yg sama dan ianya memang nampak sangat2 KEMAS.

Dua minggu lepas memang Hubby ada cakap kata dia order on line alat untuk lipat baju. Aku ketawakan Hubby, iyer la kan...mana ada alat yg boleh lipat baju..aku kata "Sayang beli robot ker" hehehe....sabar jer la kan aku ni...isteri nakal tu :-)

So bila Hubby bawa balik Jumaat lepas and dia buat demo aku rasa admire untuk mencuba. So now is my turn memang layan...and baju2 kami berada dalam keadaan yg sangat2 tersusun dalam almari.

So aku jadi semakin rajin nak melipat baju sekarang ni...kalau sebelum ni aku la PEMALAS nak lipat baju hehehe...so jom la Uollss kita guna clothes folder ni yer :-)

No comments: