Monday, January 21, 2013

WELCOME 35

tq hubby for the lovely cake this year suprising me
Assalamualaikum...

Teringat pula masa aku kecik2 dulu, setiap kali birthday aku, mama pasti akan jd org pertama yg wish...tepat jam 12.00 malam dia akan kiss dahi aku, peluk aku macam baby walaupun masa tu aku dah besar gabak hehehehe...ada juga ketika aku buat2 tidur sebab nak tunggu kiss dari mama...

Bila aku dah belajar kat UiTM mama akan call tepat jam 12.00 untuk wishing me,kadang2 tu aku dah tertidur maklum la dok kolej, dok rumah sewa letih la dengan kelas, sambil gosok mata aku jawab call mama...air mata pun apa lagi menitis la nangis nak balik...tapi yg bestnya percayalah esok lusa sure mama akan sampai ke Shah Alam sambil bawa bekal macam2 kat aku...memang kenyang la aku dan kawan2 yg lain...

Bila aku dah kawin mama tetap buat benda yg sama, kiss aku peluk aku wish hari lahir untuk aku...mama tak pernah lupa setiap kali birthday aku...ada saja hadiah yg dia nak belikan untuk aku...kali terakhir mama belikan aku senaskhah Al-Quran, katanya ini hadiah terakhir darinya untuk ku....memang ia benar2 terakhir...Allahuakbar...sedih tak terkata....

Kini,tiada lagi ciuman tulus dari seorang ibu...tp aku yakin mama tetap dalam hati ku...semua yg terjadi adalah satu memori yg amat indah untuk aku pahat dalam hati ku...

Aku bersyukur kerana memiliki suami yg sangat memahami ku...dia pula yg menggantikan apa yg mama buat dulu...TQ sayang for make me happy...Semalam tepat jam 12.00 tengah malam hubby kiss dahi ku sambil ucap selamat hari lahir...Ya Allah air mata mula mengalir...mengalir kerana aku dapat rasakan kasih sayang yg tulus dari seorang suami buat isterinya...Alhamdulillah Allah mengurniakan kami dengan kasih sayang yg melimpah ruah...semoga kasih sayang ini akan terus kekal hingga ke hujung nafas kami insya Allah...

Apa pun aku harap dalam usia  35 tahun ini aku akan mendapat sesuatu yg dihajati, manalah tahu aku akan menjadi seorang ibu dengan izin dari Nya...Insya Allah...Aku juga berharap agar di usia 35 ini hidup aku akan lebih diberkati dan sentiasa dilindungi Allah SWT ammiin.....

No comments: