Monday, September 12, 2011

MENU SEPANJANG HARI INI

nasi lemak yg siap dihidang tunggu nak mamam jer
sambal goreng sardin
menu wajib ni kerabu apple
telur rebus
nasi lemak hasil dari tangan ku gambar dalam periuk lagi ni hehehe...
Assalamualaikum...

Pagi ni aku terlebih rajin, kebetulan pula suami aku ada kat rumah hari ni. So keiginan nak masak sarapan pagi tu berkobar2 la jadinya. Kalau ikutkan jadual aku hari ni, aku nak berpuasa sunat 6 tapi tak jadi la...suami mesti di utamakan...:-) Insya Allah esok bila suami aku gi keja boleh la aku buat puasa sunat 6 tu ...lagi pun kita masih dalam bulan Syawal kan :-)

Kalau ikutkan menu nasi lemak ni nak buat dari minggu lepas lagi. Tapi minggu lepas kan aku masih dalam mood demam raya, so niat tu dibatalkan. So menu tu bertukar je hari ni. Aku buat sambal sardin, itu pun request dari Hubby Chubby aku juga. Just telur rebus sebagai hiasan dan kerabu apple sebagai pembuka selera. Jom la korang jemput makan yer...:-)

lontong bersambal
mee tulang
Petang tadi kebetulan Hubby Chubby nak jumpa kawannya kat area Kiosk Bertam so kami pun layan jer la makan petang kami kat sana. Dan secara tak lansung pula Hubby Chubby aku teringin nak makan mee tulang, so aku pula teringin nak makan lontong apa lagi layan kat tempat selalu la.

Tapi nak kata marvelous sangat tu tidak la menu tu...untuk mengisi perut tu boleh la....Belagak pula aku ni sejak dah terer masak sikit ni hehehe....Tak per nanti di lain entry aku masukkan menu yg aku buat sendiri yer...so kawan2 jom hari ni kita enjoy cuci mata tengok menu2 yg delicious :-)

No comments: