Monday, September 5, 2011

AKU YANG DEMAM


Assalamualaikum,

Salam sayang kepada semua rakan bloger ku. Hari ni aku nak bagi tahu yg aku demam huhuhuhu...Sebenarnya kalau nak dikutkan aura demam aku ni dah bermula dari Raya Pertama lagi. Tapi tu la sebab aku kuatkan semangat maka demam tu terhenti buat seketika. Tapi semalam dah tak dapat nak halang lagi...so terkena la aku demam selesema.

siap berstoking tu
Kepala ni punya la pening Tuhan saja yg tahu. Bukan apa aku asyik bersin...tu yg jadi sakit kepala ni. Tapi aku tahu sakit ni satu anugerah. Bukan apa badan kita ni kadangkala nak juga berehat kan...so bila sakit dapat la aku berehat sikit :-)

menu orang demam bubur jer

Tapi nak kata aku ni berehat sepenuhnya pun tidak la juga. Aku sempat masak bubur nasi untuk aku sendiri. Aku juga sempat salin kain cadar sarung bantal bilik aku semua, siap mendobi tu hehehehe....bukan apa nak keluarkan peluh la katakan. Aku dah makan ubat so kena la excercise sikit kan...lagi cepat baik demam ni kan...:-)

sempat layan novel masa demam ni :-)
Novel ni pula saja jer mengisi masa lapang...Konon nak tidur lepas makan ubat alih2 dok asyik la pula ngan citer ni...buntang juga la mata aku melayan novel ni...Sedih pun ada juga citer ni...Tapi aku tak dapat nak buat buat ulasan yg panjang lebar sebab aku baru baca bab 2...so banyak lagi bab to go...sambil layan novel aku layan Facebook juga hehehe....

tambah Vitamin C

Akibat kekurangan Vitamin C aku pun makan la oren sunkist ni...lagi pun mulut dah rasa pahit la asyik makan ubat jer huhuhuhu...So bila makan buah oren ni hilang sikit rasa pahit di mulut tu...habis sebijik buah oren aku telan hehehe...sambil kunyah la kan kalau telan terus alamatnya baik terus demam aku ni :-)


nasi impit dan soto
Petang tadi masa suami ku balik, dia terus terus ke dapur masak sup soto...So menu kami malam ni nasi impit dan soto hasil air tangan suami ku... cuma sambal tu aku yg buat. Walaupun deria rasa aku dah tak der buat seketika, tapi aku yakin sure sedap...TQ sayang di atas keperihatinan mu...Sayang suami cek...:-)

1 comment:

ciK LyndaWawa igUana said...

ala...ciannye die demam.....makan ubat yer..