Tuesday, September 27, 2011

MINGGU WALT DISNEY

snow white and the seven dwarf
sleeping beauty
beauty and the beast
cinderella
Assalamuaalikum...

Korang suka tak tengok citer ala2 fairy tales? Aku memang minat giler ngan citer macam tu...kira macam duduk kat la.la..land hehehe...Dari kecik aku memang suka layan citer2 macam ni. Sebab aku ni kan anak tunggal so daya imaginasi aku ni memang tinggi. Nak tahu kenapa? Sebabnya aku tak der kawan lain..so aku memang suka bermain dengan imaginasi aku. Dari kecik sampai la sekarang memang aku suka berimaginasi...Cuma sekarang imaginasi aku lebih realistik :-)

So berbalik kepada cerita ku. Minggu ni Hubby Chubby aku berada di luar kawasan, so aku memang bosan tahap gaban...apa lagi layan citer walt disney la :-) Hari Sabtu lepas aku layan citer Snow White and the seven Dwarf , sebelah petang pula aku layan citer Sleeping Beauty la pula...Tapi separuh jalan tak sempat habis. So aku sambung pula keesokkannya hari Ahad.

Hari Isnin aku layan pula citer Beauty and the Beast...memang best la...lagu2 nya memang layan habis. Lepas tengok citer tu aku layan pula lagu2 nya...aduhai syahdu sungguh...:-)

Hari ni aku layan pula Cinderella...alahai tangkap lentok aku tengok hehehehe....lawa sungguh bajunya. Yg best tu Fairy God Mother tu boleh tukarkan pumkin jd kereta kuda, tikus jd kuda, kuda jadi penunggang kuda dan anjing jadi pembantu kereta kuda...sweet jer...memang tinggi imaginasi :-)

So korang jom la layan citer2 fairl tales ni di youtube tak rugi...anak2 pun suka...mak budak ni pun suka hahahaha....jom ikut ct jelajah ke la..la..land :-)

4 comments:

SayangSal said...

amboii.....syoknya dia...layan ceter-ceter gini....minat yer...teruskan yer...:)

kurus said...

akak suke dikk !
tapi kalau cuti2 sek nie ada yg 3D kan , fairy tale teater nie .. yg versi barbie tuu .. best2 :)

Siti Azlina Abdul Aziz said...

dah memang aku minat dari kecik lagi sal oiii

Siti Azlina Abdul Aziz said...

itu pun ct layan juga kak...kalau kartun macam ni memang feveret ct la...:-)