Thursday, September 15, 2011

MENU PUASA 6 - DAY 3

nasi goreng cina dan telur mata
ayam goreng berlada
Assalamualaikum...salam sayang semua rakan2 blog ku :-)

Hari ni up date blog sedikit terlewat dari kebiasaan. Bukan apa excited sambut my Mr.Hubby Chubby balik dari outstation sampai terlupa nak up date blog tersayang ni :-) hehehe....alasan kukuh tu ...

So tadi bila dah berbaring kat atas katil, mata pula terkebil2 dok pikir macam ada benda yg belum siap huhuhuu.....fikir punya fikir baru la teringat yg blog aku ni belum ber update untuk citer hari ini. So apa lagi cargas la Kak Senah mengadap PC ni hehehe....kelas kau Che Jah :-).

Alhamdulillah dah 3 hari aku dapat menunaikan sunat 6 aku, Syukur Alhamdulillah di atas keizinan suami dan juga keizinan Allah s.w.t ... ini lah satu kenikmatan hidup bila dapat melaksanakan sesuatu ibadah dengan tenang...:-)

So menu aku masih simple sebab hari ni aku berbuka puasa sorang2 lagi...Mr.Hubby still not around...so menunya hanyalah nasi goreng cina dan telur mata serta ayam masak berlada. Ayam tu aku dah perap lama sangat dah 2 hari dengan sos tiram, kicap pekat dan juga sedikit minyak bijan. So memang rasanya sangat sedap sebab semua ramuan tadi dah sebati dengan isi ayam...

So kawan2 enjoy la melayan gambar2 menu ku ini yer...so esok aku akan bercuti dari berpuasa dan akan bersambung pada Selasa minggu hadapan...so tunggu nanti menu seterusnya di minggu hadapan yer :-) ADIOS!!

2 comments:

Mrs.MH said...

menarik betol tgk telor mata tu :)

Siti Azlina Abdul Aziz said...

hehehehe...iyer ker...:-)TQ