Friday, January 20, 2012

CAKE BIRTHDAY DARI STUDENTS DI TUSYEN CENTRE

kek untuk ku

ini la anak2 murid ku

diyana,habsah,hasniza dan iffah
Assalamualaikum...

Hari ni lepas balik kerja dari SKBI, terus aku ke Tusyen Anice pula. Belum sempat lepas lelah dah kena mengajar, tapi tu la...walau pun aku penat tapi bila tengok wajah anak2 didik ku ni, terus hilang penat. Macam tu la agaknya bila ibu bapa penat balik kerja tapi lepas tengok wajah anak terus hilang penat...:-)

So bila lepas semua kelas...tiba2 4 orang ni datang bawa kek...wah suprise tu...Ya Allah terharu betul. Tak terkata aku..tapi ini semua kurniaan Allah...Allah nak aku hepi. Walaupun hakikatnya aku tak nak sambut birthday aku ni...aku rindukan mama...tapi Allah berikan aku pengubat luka...terima kasih Tuhan...

Untuk anak2 murid ku...terima kasih banyak2...ia betul2 buat hati saya terharu...I love uolsss :-)

No comments: