Friday, January 27, 2012

HOME ALONE

gambar sekadar hiasan

Assalamualaikum...

Erm...hari ni saya nak bagi tahu yg saya kena tinggal sorang2 kat rumah tapi nak kata sorang2 tu macam menipu la pula..sebab ada lagi 12 cats yg setia menunggu aku di sisi...

Encik Suami ke KL ada meeting kat sana, so hari Ahad baru balik. Mujur hari ni aku cuti...tapi tusyen still on. So sat lagi dalam pukul 3.30 aku kena gerak la ke Tusyen Centre naik bas huhuhu...balik nanti pun kena naik bas juga huhuhu...alahai buat2 sedih la konon. Aku ni kan Permaisuri Bas hahahaha...tu la dah nama pun penakut nak drive itu la kenderaan yg aku ada...:-)

Esok pula Encik Suami dah call adik dia untuk pick up aku dari rumah ker tempat tusyen...So esok aku nak merepit la ngan adik ipar ku tu hehehe...

Bila tinggal sorang2 ni aku mula la rasa sunyi..sepi sangat2 rasanya...nak masak pun malas, nak makan pun malas...ni pun tgh minum oats jer...erm...kalau lama2 macam ni rasanya kurus aku :-)

Kurus la sangat tak der maknanya...bila cik abang balik mula makan macam setahun tak jumpa makanan hahahaha...nak kurus apa kebendanya huhuhu...

Tapi bila aku home alone ni...aku selalu sibukkan diri dengan kerja2 rumah. Hari ni aku dah mendobi...esok pun still nak mendobi..basuh sarung kusyen dan sarung bantal...lepas tu ingat nak kemas rumah sikit...maklum la sejak mula kerja ni rumah berselerak adoii...penat la juga...

Tapi walaubagaimanapun...aku harap semoga perjalanan suami ku selamat, segala urusan nya di sana juga sukses dan yg penting dia kembali ke pangkuan dengan selamat amin...I Miss U Sayang... :-)

No comments: