Sunday, January 22, 2012

PRE BIRTHDAY DINNER AT SHUSHI KING

mak cik gemoks berposing

mr.sponser

menu's

my lover

model kicap hehehe

chopstick

iced lemon honey tea

udon mee

menus

sedap tu

sweet rice

tempura

tempura sos

soup

birthday girl
Assalamualaikum...

Hari Jumaat lepas, habis jer dari kelas tusyen, suami datang jemput aku terus ke Hospital Seberang Jaya. Rupanya X Boss Hubby jatuh sakit, terkena serangan jantung. Tapi Alhamdulillah beliau selamat...dan kini dalam proses pemulihan untuk kembali normal. Mungkin lepas ni beliau kena masukkan kamera untuk chek bahagian mana yg blocking.

Actually X Boss Hubby ni juga merangkap guru Hubby masa di Sekolah Al-Irsyad dulu. So dia orang ni memang rapat dah macam ayah ngan anak lagi...sweet kan...apa pun kami berdua harap semoga Tuan Haji Mizal akan kembali sihat amin...

Ok lepas jer habis sesi melawat pesakit, Mr.Hubby tiba2 tanya "Sayang nak makan malam ni?" Aku just pandang Hubby and senyum..entah lah tak tahu nak makan apa sebenarnya...So aku tengok macam biasa Mr.Hubby mula belok ke Sunway Carnival Mall YES!! sure nak lepak situ...Aku suka hehehe...

Kami berdua pusing2 dalam kompleks tapi tak tahu nak kemana...aku pula just follow jer hehehe...Tiba2 aku dengar Hubby cakap "shushi king kat tingkat atas kan..." aku angguk jer la...rupanya Hubby ajak makan kat situ hehehe...kalau nak ikutkan kami ni lansung tak pernah makan kat Shushi King...

So bila masuk jer dah terasa macam kat negara Jepun tu hehehe...moshi2 hehe dapat ucapan permulaan dari semua kakitangan di situ..kemudian kami mula dilayan dengan ramah sekali...lagu2 pun lagu2 jepun tu...memang akan rasa seolah2 di negara Matahari Naik tu la hehehe...

Memang pada mulanya aku tak nak makan nasi, tapi tak tahu nak pilih apa sebenarnya, so bila tengok menu takut pula nak order yg tak reti nak makan, tak pasal2 membazir nanti...so aku just pilih sweet rice...memang sweet and memang nice tastenya...

So far kami memang enjoy sangat layan dinner kat situ..may be next time boleh singgah lagi hehehe..:-)

1 comment:

MONIE said...

layan anak tekak sekali-sekala.. Alhamdulillah