Saturday, October 1, 2011

ADUH SAKIT KEPALA KU

gambar sekadar hiasan
Assalamualaikum...

Alhamdulillah kepala aku dah ok sikit...Dari semalam sampai la petang tadi memang kepala ku sakit sangat2..aduyaiiiii...rasa macam nak pitam pun ada. Aku ni memang tak boleh panas sangat. Dari kecik sampai la sekarang kalau kena panas memang kepala aku akan berdenyut...yut..yut..yut.. jer rasanya huhuhuhu...

Dulu masa aku form 6, aku selalu kena mingrain. Alahai seksa sungguh...nak celik mata pun tak boleh..apatah lagi nak baca buku huhuhuhu....Aku kerap di serang migrain di waktu senja ... Alahai semua lampu2 aku nampak jadi warna kuning...macam mana tu...lampu sudah tukar warna ker??? huhuhu....

Aku ni kalau lewat makan sikit mula kena migrain...so waktu makan kena la jaga...Tapi biasa la aku ni kan DEGIL...konon nak diet..so waktu sarapan tu selalu aku abaikan..so start from tomorow cannot delay lagi waktu sarapan ok CT huhuhuhu...walaupun secawan milo kena juga minum...tak payah nak diet huhuhu...alahai...tiba2 berleter kat diri sendiri :-(

Dan lagi satu aku kena guna payung semula. Bukan apa sejak balik duduk Penang semula ni, aku memang malas nak usung payung ke hulu kehilir. So start from now on, kalau aku keluar dari rumah walaupun ke kedai runcit depan rumah aku tu, kena juga bawa umbrella...kalau tidak macam ni la dok sakit kepala semua huhuhuh....

Lepas telan panadol 2 biji tadi aku pejam kejap mata, relaks dan take a nap sekurang2nya 20 minit. So lepas tu is getting better. Alhamdulillah...tapi nak kata ok sepenuhnya tu tidak la...so lepas up date blog ni aku kena relaks semula ...tak boleh layan skrin lappy ni lama2...sebab silau kan...:-(

Harap2nya sakit kepala aku ni akan ok dan kembali sembuh...Ya Allah bantu la hamba mu ini...sembuhkan la sakit ku ini Ya Allah...amin..:-)

No comments: