Wednesday, October 26, 2011

BROADBAND BUAT HAL

my broad band
Assalamulaikum...

Hari ni aku nak mengomel sikit pasal broadband aku ni. Entah hantu mana la yg ganggu broandband aku ni dekat sepupuh hari aku dok layan kelepmbapannya. Banyak aktiviti ku tergendala. Terutamanya dalam bab mengupdate blog aku tersayang ni.

Tapi hari ni aku tengok ok la pula...dah elok aku menyumpah seranah tiba2 dah ok hehehehe....rasanya dia orang tgh upgrade kan lagi mutu perkhidmatan sebab tu la jadi lembap kut heheheh...think positif :-).

Ataupun keadaan cuaca yg tak menentu telah membuatkan broadband aku buat hal...banyak spekulasi ni. So far aku guna broadband DiGi ni tak der masalah. Memang hebat dan berkualiti. Ini broadband aku yg kedua. Yang pertama tu terminated hehehe....dibatalkan atas sebab2 tertentu.

So harapnya broadband aku akan kembali ok sebab aku ada banyak benda nak story mory ni hehehe...so kebetulan minggu ni ada perayaan yg di sambut oleh kawan2 kita yg beragama Hindu...aku nak mengucapkan Selamat Hari Diwali....dan kepada kawan2 yg bercuti Happy Holiday...jom kita pi jalan2 :-) Adios !!

No comments: