Sunday, October 30, 2011

MENU ALA SIZZLING

mee sizzling menu aku
ku tiew black pepper sizzling menu hubby
Assalamualaikum...salam sayang buat semua blogger sekalian...

Hari Jumaat 28 Oktober lepas kami berdua layan menu ala sizzling jer. Bukan apa tadi masa tengah2 lepak tunggu Hubby Chubby balik kerja tiba2 berbunyi sms dari hp ku...yang berbunyi macam ni "I love u sayang, jap lagi ayang bersiap tau, lepas abang balik kerja kita gi ronda2" hehehehe...apa lagi senyum sampai ke telinga la aku dibuatnya. Bukan apa tak payah fikir nak masak apa petang nanti :-).

Tema kami berdua pada hari tersebut ialah PINK hehehe..pinky, winky la kami hari tu hehehehe....Sebenarnya kalau ikutkan kami nak gi beli barang dapur jer, tapi perut dah berkeroncong terus makan. Kami singgah kat Pasific....Hubby kata lama dah kita tak terjah Pasific ... tu yg ronda kat sana semalam.

So far menu sizzling kat situ not bad. Sedap juga...sebab kuahnya sizzling pekat dan ada rasa. Ada sesetengah tempat tu, kuah sizzling tu akan cair dan tawar sangat. Mula2 konon nak amik menu claypot, tapi rasanya macam baru jer makan claypot, sebab tu la aku pilih sizzling juga. Selalunya citarasa kami selalunya sama, sebab tu la kami jd sepasang suami isteri hehehehe....

So jom la korang, kita layan menu sizzling malam ni :-).

1 comment:

Huzaina Hashim said...

sedapnya mee syzling...dok rajin makan mee nie kat Carefour, Sebarang Jaya....hehehehe...rindunya makan uatar nie:-(