Monday, October 3, 2011

KENDURI PERPISAHAN DI TUSYEN ANICE

Assalamualaikum...

Ini kisah hari Jumaat lepas. Aku buat kenduri sikit untuk anak2 murid ku yg akan menduduki peperiksaan PMR pada minggu ni.

Kira Jumaat lepas tu hari terakhir kelas BI aku dengan budak2 ni. Sedih pun ada la juga sebab dia orang ni memang happening. Aku tak bosan mengajar. Dia orang pun kata Teacher Ct happening hehehehe...aku siap dapat gelaran tu Teacher Marimar hahahahaha...sabar jer la Kak Senah oiiii :-)

So pada mulanya aku ingat nak order jer kat kedai makanan untuk dia orang ni, tapi memandangkan dia orang ni 15 orang jer, rasa tak berbaloi la pula kalau gi beli kan, so mujur la mood rajin tu masih ada. Dengan bangga nya aku pun masak la apa yg aku tahu, harap2 nya sedap la yer...:-)

Dengan ini Teacher doakan anak2 murid Teacher akan berjaya dalam PMR dan mendapat 8A insya Allah...Teacher juga halalkan semua ilmu yg Teacher curahkan...jangan salah guna sudah la yer...Untuk anak murid ku yg nakal Uzair...nanti Teacher buat pom..pom.. girl kat sebelah kamu yer waktu jawap paper english pada 5hb Oktober nanti...:-)Apa pun Teacher pasti akan rindukan kamu semua...:-).

baru siap di goreng

disejukkan seketika
proses pembungkusan
ready to deliver

No comments: