Tuesday, October 18, 2011

SAKIT KAKI KU

bahagian kaki ku yg sakit (gambar ini hanya hiasan)
Assalamualaikum...salam hari Selasa.

Hari ni aku nak celoteh tentang kaki ku yg sakit la pula. Dah nak masuk 3 hari aku sakit kaki. Aku sakit kat bahagian yg di tunjuk dalam gambar di atas. Aduhai nak pijak punya la sakit. Rasa macam nak nangis jer bila berjalan. Tapi dah nama pun kerja kan kena la berjalan juga.

Tambahan minggu ni minggu exam kat sekolah apa lagi tak der kerja lain la aku mengatur dari satu kelas ke satu kelas...Alahai perit sungguh rasanya. Aku pun tak tahu apakah puncanya. Kalau sakit bahagian tumit bermakna berat badan kita bertambah. Tapi kalau kat bahagian atas ni apa pula yer? Tapi berat badan aku tak bertambah pun huhuhuu....

Bila aku sampai sekolah aku jalan terjenket2 si murid2 aku akan bertanya "Teacher Azlina sakit kaki ka? tak baik2 lagi ka?" Hish perihatin sungguh anak2 murid aku ni. Lepas tu ramai la yg akan offer diri nak bawa beg la, nak bawa buku la...bahagianya hidup. Tapi aku pula ada satu sikap, aku tak kan bagi anak2 murid aku bawa barang aku, sebab aku rasa aku datang ke sini untuk mengajar mereka, so mereka adalah pelanggan aku hehehehe....wah cikgu bercakap macam org meniaga la pula :-).

Tapi sekarang sakit kaki aku semakin berkurang, aku mengurut sendiri. Tadi Tokey kedai koperasi kata urat aku bersimpul, sejuk katanya. So aku kena la urut perlahan2. Masa aku mengurut tu pasti aku akan sendawa. Kira badan aku ni penuh dengan angin kus2 la yer hehehehe...

Gelak tu gelak la juga, tapi sakit tu memang sakit. Harapnya lepas ni sakit kaki aku ni akan berakhir...Insya Allah...doakan yer kawan2 :-).

2 comments:

finizaini said...

pi ler berurut...

Siti Azlina Abdul Aziz said...

baru balik klinik ni...insya allah nanti nak pi berurut juga TQ