Thursday, October 27, 2011

HARI CUCI SEDUNIA

gambar sekadar hiasan
Assalamualaikum...salam sayang dari ku yg bernama Siti Azlina :-)

Ok la semalam hari Rabu bersamaan dengan Hari Raya Deepavali aku dan suami jalan2 di sekitar Taiping dan Kuala Kangsar. Biasa la sekolah Hubby buat rombongan Che Kiah hehehehe....Hubby bawa anak2 asuhannya jalan2 hehehe...apa lagi aku pun kena la ikutkan :-).

So semalam dah puas jalan2 so hari ni hari CUCI SEDUNIA la pula. Aku nak clean the house hehehehe...Maklum la dah hampir 3 minggu aku tak clean the house :-). So dah cuti kan hari ni, amik kesempatan la...apa lagi...cargas :-). Kebetulan pula mood rajin tengan ada, buatnya dia hilang baru padan muka aku huhuhuh....

Mula2 aku kemas ruang tamu, kemudian beralih ke bilik belakang..bilik tu aku kemas khas buat cats ku..so boleh la cats ku lepak kat dalam bilik tu...:-). So aku berehat sebentar beri laluan kepada waktu solat Zuhur. Setelah selesai aku ke bilik tamu pula. Alhamdulilla selesai sudah...sekarang tiba giliran bilik kami berdua pula...alahai sweetnya bila nak kemas bilik kami heheheh....nak semarakkan lagi la rasa cinta kat dalam bilik tu...Bukan apa bilik utama ni penting, khas buat kami untuk berehat la kan :-)

So akhir sekali dapur, kat dapur ni kemas biasa2 jer..sebab tak banyak yg perlu dikemaskan...so jom la kita join kemas rumah hehehehe...:-)

No comments: