Sunday, October 16, 2011

MENU HARI AHAD

nasi lemak kopi o
kopi ais minuman pilihan hubby
roti telur bakar menu pilihan aku
Assalamualaikum,

Salam sayang yer kawan2...Pagi ni kami bersarapan kat tempat biasa iatu di Bagan Ajam. Kami memang selalu layan menu kat sini. Bukan apa semuanya kena dengan selera dan tekak kami berdua. Orang2 yg menjual kat sini pula kalau menjual tak der la kira untung semata, tapi kepuasan pelanggan diutamakan hehehe...kadang2 tu aku rasa macam tak berbaloi, yer la kan makanan yg dihidang punya la banyak tapi harga murah...sangat berpatutan. Sebab tu la kami selalu layan kat sini..sedap pula tu :-)

Menu pilihan aku pagi ni hanya lah kopi o panas dan juga roti telur bakar. Memang kalau aku datang ke sini, ini la menu pilihan hati ku :-).Suami tersayang pula nasi lemak 2 bungkus dengan kopi ais...memang layan lah :-).

menu tengah hari kami berdua home made ni :-)
Ini pula gambar menu tengah hari kami berdua. Ini hasil masakan kami berdua tau. Bila dua resepi digabungkang menjadi satu, dimasak pula dengan bergotong royong antara suami dan isteri fuhhh....memang sedap hehehe...sebab nya penuh dengan rasa kasih sayang serta keikhlasan .. wah ayat jiwang gitu uolss :-).
So tengah hari ni kami layan mee rebus tulang rusuk jer la ... selamat menjamu selera yer korang...:-)

2 comments:

Mrs.MH said...

Telur separuh tu masak nmpak menge'liur'kan.. :)

Siti Azlina Abdul Aziz said...

hehehe...menu wajib kami berdua kalau bersarapan kat gerai tu :-)