Monday, January 2, 2012

TEMAN KU

wall facebook

wall blog
Assalamualaikum....

Ini adalah entry kedua aku di bulan Januari untuk tahun 2012. Erm...tinggal beberapa hari jer lagi aku akan melangkah ke umur yg lebih banyak hehehe...alahai i'm getting older and older but...harap2 aku semakin matang dalam melayari kehidupan ku sebagai isteri dan juga ibu in the future amin....:-)

Bila kita tengok pada tajuk memang klise "Teman ku"... Yess memang diakui FB dan BLOG merupakan teman sejati ku buat masa kini. Kedua2nya membuatkan aku sentiasa bzz untuk mengisi semua masa lapang yg terluang bila aku tinggal sorang2 kat rumah. Maklum la aku kan PERMAISURI kat rumah so banyak masa terluang aku tu dapat diisi dengan rakan2 di online. So tak der la aku ni sunyi sangat kan.

Tahun 2011 aku betul2 menggunakan sebaik2nya FB dan BLOG untuk mengupdate segala macam berita, luahan perasaan, memori2 manis dan pahit dan segalanya. Aku tak nak sia2kan apa yg aku ada di depan mata. Ada orang yg suka ada juga yg membenci. Aku tak kisah and I dont care what people said about me. As long I know what I'm doing. Aku tak ganggu privasi orang malah aku punyai ramai kawan2 di FB dan juga di BLOG. Insya Allah may be it will be increased time to time.

Pada mereka yg tak suka tu tak per memang hak korang untuk tak suka...tapi tak payah la nak kutuk bagai just leave it my pages, sikit pun aku tak kecik hati malah berbangga sebab korang tak kacau hidup aku. Kepada yang suka tu terima kasih kerana sudi menyokong, memang diakui kadang2 aku ni banyak merepek dalam blog, tapi itu kan slogan aku "luahan rasa, cebisan kisa, memori terindah akan ku lakarkan..." so harap2 jgn la bosan pula yer...wah dah macam artis pula aku ni...hehehe...Masya Alla riak la pula...maaf tau...

So kepada semua rakan2 bloger aku nak bagi tahu yg aku sayang sangat kat korang semua sebab korang telah membuatkan aku tidak keseoarangan TQ SO MUCH!!

1 comment:

ciK LyndaWawa said...

selamat tahun baru kak..=]