Thursday, April 14, 2011

CERITERA 13 APRIL 2011

Assalamualaikum,
13 April 2011, merupakan tarikh yang bermakna buat kami terutama nya buat suami ku tercinta...biasa la birthday my hubby hehehe....dah besar pun mr.hubby aku ni hehehe...tahun ni birthday dia yg ke 34 thn...Insya Allah semoga mr.hubby aku lebih sihat, sukses dan sentiasa hidup bahagia di bawah lindungan Nya amin...

wajah birthday man :-)
ini pula wajah isteri tercinta birthday man :-)
So, lepas balik kerja, mr.hubby ajak aku keluar gi makan2...lokasinya rahsia katanya hehehe...rupanya destinasi di tuju adalah ke Sunway Carnival Mall Seberang Jaya. Erm...rupanya mr.hubby teringin nak makan kat Restaurant The Manhattan Fish Market. So kami pun order la apa yang patut...tapi tak nak makan heavy sangat, sebab nak tengok wayang pula lepas tu hehehe...:-)

our dessert brownies
ini pula air minuman aku iced peach tea

ini pula minuman hubby citrus mint
  
cty mushroom

quad delight
Erm...dah kenyang dah hehehe...so kami pi shopping kejap kat FOS...beli la apa yang patut hehehe...macam biasa la mr.hubby sure nak beli baju, tapi semalam terbalik aku pula yg beria-ia nak beli baju hahaha....so apa lagi shopping time :-)

ada isi dalam beg ni tau :-)
tengok tu baju aku jer yang banyak :-)
So lepas shopping, kami pun gi beli tiket wayang hehehe...nak tengok cerita Rio, ala citer burung kakak tua yg warna biru tu :-)Best la citer tu, aku syorkan gi la tengok, kalau 3D lagi layan beb...:-)

RIO the best
Tapi masalah nya, tiket kami jam 9.55 malam...masa gi beli jam 8.30...mak aii lambat lagi la pula...So apa kata kami cuci mata jap...mr.hubby masuk kedai Reject Shop aku pula biasa la masuk Popular Bookstore...Tapi sebab minggu lepas dah beli novel, so semalam cuci mata jer la. Sambil2 tu kami berposing la hehehe...

tengok mr.hubby dah tukar baju baru

aku tetap sama sweet hahaha...
Habis nonton RIO, kami lapar la pula, so sebelum balik jom singgah kat Kassim Mustafa Nasi Kandar ... ini kira super la...makan tengah malam. Aku teringin pula nak cuba katiow goreng, mr.hubby pilih roti telur. Tapi gambar roti telur tak sempat la nak snap, sebab hubby dah habis kan hehehe...lapar benar la tu :-)

teh o panas dan katiuw goreng mamak
So, itu la citer kami berdua pada 13 April 2011. Walaupun tak der la menarik mana pun, tapi teringin juga aku nak share saat2 indah kami meraikan ulang tahun mr.hubby yang ke 34 ini dengan semua rakan2 ku di alam cyber. Jadi, aku harap kalian semua enjoy dengan hidangan menu yg aku sempat snap ni yer...Wassalam :-)

3 comments:

SayangSal said...

wah..memang superv....my pren....hari dan ptg serta malam yang bahagia,,,,,tahniah-tahniah....shopink sakan yer....ada beli utk aku tak?..ha ha ha....

Siti Azlina Abdul Aziz said...

hehehe..TQ sudi juga kau komen hehehe...ada nanti aku bagi kat kau yer :-)

ciK LyndaWawa said...

aiskrim sedap!!!!=]