Sunday, April 3, 2011

OST Full House



Aloha, salam sayang untuk semua rakan2 bloger sekalian. Erm...aku ni dah terkena panahan demam korea yg masih belum juga berakhir. Bukan apa aku tersangat minat dengan cerita 'Full House' ni...dah tak der ubat nak aku makan untuk melupakan drama bersiri ini hehehe...

So petang tadi tgh belek2 blog aku, terlihat pula satau entry ku yang bertajuk demam drama korea ... erm...rasa macam tak complete pula bila tak masukkan lagu temanya hehehe....

Jadi dengan penuh rasa bersemangat aku pun cari la dalam youtube, hehehehe...dapat juga akhirnya (ala bukan susah mana pun kan :-) )...So jom la kita layan lagu tema drama korea yang menjadi puuuuujaaaannnn hati ku .... 'FULL HOUSE'...:-)

1 comment:

SayangSal said...

Tang sini tak leh nak komen lah....memang tak dan nak tgk....ha ha ha