Tuesday, December 27, 2011

NEW GADGET

zte optus my tab
Assalamualaikum...

Ini la gadget terbaru kami. Ini hadiah perkahwinan yg ketiga buat kami berdua...yg pertama rumah yg kami duduk sekarang dengan sah kini menjadi hak milik kami, kedua percutian kami ke Hatyai dan ini merupakan hadiah kami berdua juga. Kami ni bukan la orang senang pun, hidup cara bersederhana. Itu la yg kami amalkan bila hidup sebumbung ni. Dulu masa aku keja kat KL memang mewah...maklum lah anak tak der lagi...so tiap bulan boleh chek in kat hotel. Tapi sekarang suami aku jer yg bekerja jadi aku kena la lebih berjimat. So kalau nak beli something kena betul2 budget...bila dah dapat kami akan rasa sangat2 bahagia..sebab kami berdua tahu bukan mudah nak dapat sesuatu...tak gitu kawan2 :-)

Ulang tahun perkahwinan yg ke-6 ni amat bermakna buat ku sebab ini la kali pertama kami menyambutnya dengan cara sendiri, tanpa mama dia sisi ku lagi. Orang sekeliling tak akan memahami hati ku. Memang di luar nampak aku seorang yg ceria tapi in deeper of my heart hanya Tuhan saja yg tahu betapa sakit, pedih, sedih pilu semuanya bercamput menjadi satu. Aku tak dapat gambarkan dengan kata2...tapi cukup la sekadar Allah saja yang tahu akan perasaan ini...

Apa pun hadiah ni hanya sekadar untuk membuat kita tersenyum tapi yg panting bagi ku hidup kami agar lebih bahagia dan terus bahagia hingga ke syurga...Aku mohon pada Mu Ya Allah...bawa lah cinta kami hingga ke alam sana...dan sinarkan lagi cinta kami dengan cahayahati kami kelak...iaitu anak2 yg soleh...amin...:-)

No comments: